søndag 27. september 2009

Drit kamp i drit vær.

Som de fleste søndager hvor byen's stolthet(?) har hjemmekamp tok jeg turen til aspmyra. Gradestokken kan umulig vist noe særlig over null, for så kaldt var det faktisk. Jeg hadde kledd meg veldig godt, så ikke kom å påstå at det bare finnes dårlige klær og benekte for dårlig vær. Selve kampen var heller ikke noe å skryte av, tap. Denne helgen har vært spesiell på flere måter, litt tung psykisk men håpet er at bedre tider kommer. Som alle dere kjære leserene mine vet prøver jeg alltid å finne en løsning, og surmuligen og sytingen skal vekk med en gang. Jeg er som alltid hekta på ett eller annet, nå har jeg falt tilbake til spillet smileys eventyr. Trykk på navnet til spillet for å prøve. Meeen dere, nå skal jeg se sporten på tv2 og etter det lese på teorien. xoxo ;*