onsdag 6. mai 2009

Saklig blogging, eller bare livet mitt?

Nå sitter jeg på skolen, denne skoledagen har jeg bare slappet totalt av. Kom på skolen klokken halv elleve, siden jeg de første timene hadde vært på øyesjekk, de sjekket at linsene glir riktig inni øyet, blodårene i øyet og selvfølgelig om synet hadde blitt noe dårligere. Selvfølgelig hadde det blitt dårligere, det blir det jo hver eneste gang, men nå har optikeren sagt at det ikke kan bli verre, og det er jo positivt(!). Må begynne å bruke brillene mine litt mer, selv om jeg liker linsene aller best. Har lest litt på andre blogger og ser at det er mange som blogger om samfunnsproblemer, krig, fred og kjærlighet. Jeg blogger om livet mitt, hva jeg gjør om dagene, hva som skjer rundt meg. Hvis du har noen tips om en saklig ting du ønsker jeg skal blogge om, si i fra. I kveld skal jeg på fotballkamp og etterpå skal vi alle sammen samles til en liten sammenkomst. xoxo