tirsdag 19. mai 2009

Hallllllloo :-)

Jeg begynner med litt syting. I natt fikk jeg rett og slett ikke sove, jeg lå i sengen å ventet. Ikke greide jeg å tenke på noe spesielt heller, jeg prøvde å telle sauer, stirre i taket - ingen ting virket. Math kjørte meg til skolen i dag slik at jeg slapp å sitte på den ekle, varme bussen. De første timene på skolen hadde vi ikke noen lærer, så skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare holdt meg hjemme. Jeg, Fije, Ingar, Alex og Marius dro til burger king i lunsjen og nå sitter jeg her i kommunikasjon timen å lærer om sorg og kriser. Det er et litt ubehagelig tema, syntes hvertfall jeg. Gleder meg til i kveld, gjengen skal samles hos Alex. Vi skal se frustrerte fruer, spise jordbær og vaniljeis. Det kommer til å bli kjempekoselig. Dere er de aller aller beste.