onsdag 27. mai 2009

Den siste uken!

Nå har jeg kommet hjem(kom hjem i går), jeg hadde det supert i Oslo og på Jessheim. Det var kjempe deilig med en ferie. Jeg har kjøpt noen nye klær, to par sko og litt mer. Jeg elsker Oslo! Byen er bare helt utrolig, elsker bygningene, shoppingsentrene, parkene, alt! Har egentlig alltid hatet lange bildeinnlegg i bloggene til folk, og derfor bestemt meg for at jeg aldri skal finne på noe slikt tull til min egen blogg, men i dette innlegget ser det ut til at jeg må ty til noe slikt. I dag har jeg vært på skolen, hadde en samfunnsfag fremføring som jeg greide å save meg en temmelig god karakter på. Er kjempe fornøyd. Noe jeg ikke er fullt så fornøyd med er yrkesutøvelse prøven vi hadde i de to siste timene, fagordene gikk bare i surr oppe i hodet mitt, jeg skrev til sammen åtte sider, men en følelse inni meg forteller at jeg ikke burde vært fornøyd likevell siden dette var en prøve som skal dekke hele pensumet i faget og hele skoleboken. Nå er det snart finale i champions league, jeg har gledet meg som en liten unge i evig tid. Jeg blir spinnvill i kroppen av å tenke på at i dag vinner vi. GO MAN U! <3

Forresten etter at jeg har tatt bildene fra "ferien" min inn på datamaskinen, trekker jeg tilbake det jeg sa der oppe om at jeg skulle ta med masse bilder. Jeg er så utrolig missfornøyd, men siden jeg gav dere så store forhåpninger tidligere i innlegget får dere to bilder.