onsdag 6. mai 2009

Jeg blogger fordi jeg ikke får sove

Hater dette, dette med å bare ligge og vente på å sovne. Det er kjedelig og ensomt på samme tid, selvfølgelig har jeg jo musikken min, men som den misfornøyde jenta jeg alltid har vært er ikke det godt nok. Klokken er snart tre, begynner på skolen om seks timer, må altså våkne om få timer. Har sovet utrolig lite de to siste døgnene siden vi satt elgvakt i skolegården fra i går til i dag. Skal ikke skryte, overdrive eller prate tull så jeg velger å bare si tre ord 'for en natt!'. Skoledagen i dag var ikke akkurat den letteste dagen jeg har hatt, og tror ikke morgen dagen blir bedre når det gjelder akkurat dette problemet med å være sinnsykt trøtt. Legger ved et utrolig uskyldig bilde av meg selv, fra 9.klasse.
Nå skal jeg telle sauer eller ringe å plage noen skikkelig, helt til jeg får sove. Mulig akkurat du vil kalle telefon-terror om natten egoistisk(siden jeg vekker folk), men jeg får ikke sove og akkurat nå syntes jeg veldig synd i meg selv.