fredag 5. februar 2010

Hola!

Det der "test" innlegget skulle egentlig ikke stå så lenge som det gjorde, men nå er det borte. Den siste uken har jeg vært opptatt, nedprioritert bloggen og hatt dårlig samvittighet. På torsdag var jeg på jobb, og etterpå dro jeg på ost og kjekskveld + vin hos Marita. I dag har jeg vært på skolen som vanlig, men i dag gjorde jeg en lurt unntak. Jeg forsov meg med vilje. Etter en lang natt med lite søvn gadd jeg ikke stå opp til de første timene. Når jeg kom på skolen til norsken hadde vi skuespill i to timer, så hadde jeg en meget spennende naturfagtime, akkurat slik som dere ser på bildene.Etter naturfagstimen måtte jeg vente på Connie til hun ble ferdig, jeg skulle gjøre et ærend(heter det ikke det?) for henne i byen. Lur som jeg var hadde jeg glemt kortene mine hjemme, så jeg hadde hverken bankkort, busskort eller noe med meg(flaks jeg hadde løspenger den dagen).

Jeg kom meg likevell gratis hjem med bussen. Connie fortalte om et trisk hun brukte hele tiden. Som den pysa jeg er når det gjelder fremmede prøvde jeg å trygle henne om å utføre oppdraget for meg. Hun gadd ikke, og jeg ble presset til å gjøre det selv. Faen. Jeg satte opp tidenes uskyldigtryne. "Jeg har glemt busskortet mitt hjemme, går det greit eller...?" Bussjåføren bare så på meg, før han freste "UUUT!" rett opp i trynet mitt. Jeg ble livredd, og sa selvfølgelig at jeg kunne betale, at det var virkelig ikke noe problem. Nå lo han bare av meg, smilte pent og sa at jeg bare skulle gå å sette meg. Jeg kjente kroppen skalv. Når jeg kom hjem hadde jeg mensensmerter, var sur og veldig trøtt, så jeg sovnet. Jeg sov helt til...jeg måtte på jobb. Etter jobb kom Mathias på besøk, vi skulle se Varg Veum og gjett hvem som sovnet da. Det var ikke meg hvertfall. Når filmen var ferdig dro han hjem og da sovnet jeg. xoxo

NB! Tiden på dette innlegget er litt feil.