mandag 15. februar 2010

Ånei!

I dag har jeg gjort noe utrolig dumt. Noe totalt uetisk, og bare helt bak mål. Nå danner dere sikkert visse teorier i de små hodene deres, og tenker så det braker om hva i all verden det er jeg har funnet på i dag da. Nå skal dere høre, av prinsipp spiser jeg IKKE påskeegg før påske, men i dag ble fristelsen alt for stor når jeg stod inne på joker og ventet på bussen sammen med Ingelin. Videre tenker dere,"okei men hva er det for en big deal?" Hallo!? Å spise påskeegg FØR påske er som å spise julestrømpe og adventskalender om sommeren, feire bursdagen sin flere måneder i forveien og nyttårsaften i august. Skjønner dere... Helt bak mål, helt uetisk og helt dumt. Jeg kommer aldri noen sinne til å tilgi meg selv. Heldigvis for meg spiste jeg ikke mye, da hadde jeg vært nødt å tatt livet mitt. Jeg prøver å skylde på at jeg var psykotisk i gjerningsøyeblikket, men vet ikke om dere vil tro på det? Ha en forferdelig natt. Jeg skal gråte meg i søvn.