søndag 14. februar 2010

Endelig helg!

Jeg kan aldri huske å hatt så vondt i hodet som jeg hadde når jeg våknet i dag tidlig. Desorientert som faen, svimmel og med en rar følelse i kroppen. Det er nå jeg skal si at jeg aldri skal drikke alkohol igjen, men det vet dere jo at jeg ikke klarer. I natt trodde jeg aldri at jeg skulle se Chanel-pengeboken min igjen, men heldigvis dukket den opp igjen etter at jeg hadde vært hysterisk i en lengre periode. I dag tørr jeg ikke sjekke saldoen på bankkortet, jeg er bare redd. Nå skal jeg fortsette å se på svenske hollywoodfruer og bare slappe av. Det er så utrolig morsomt å se hvor uintelligent noen mennesker faktisk er, og hvor selvopptatt man kan bli av å bare ha litt mer penger enn gjennomsnittet. Superduperlol. Følger noen av dere med på fruene? Og hvem er din favoritt? Personlig syntes jeg Anna Anka er aller teitest, derfor digger jeg henne.
Jeg har blitt utfordret, og tar selvfølgelig utfordringen(siden jeg har mer konkurranseinstinkt enn Ole Einar Bjørndalen). Vel utfordringen går ut på å si 7 ting om seg selv som leserene ikke vet fra før. Kreativiteten min er alltid på topp.
1. Jeg kunne aldri gått med to forskjellige farger på sokkene, eksempel: en hvit og en rosa.
2. Jeg trenger mer søvn enn alle vennene mine til sammen. Sover til og med mer enn Leobeibi.
3. Jeg hater dressing, og folk som spiser det. neida, men alt ''vått'' på maten er utrolig ekkelt.
4. Jeg har aldri likt noen av etternavnene mine. Ikke fornavnet heller egentlig.
5. Jeg har danset jazzballett for en del år siden, men ble aldri god så jeg sluttet.
6. Jeg har alltid streke og klare meninger om alt.
7. Jeg elsker yoga, men balansen er utrolig dårlig.

Jeg utfordrer ingen.