mandag 8. februar 2010

Ny uke!

Ny skoleuke, nye muligheter. Jeg vet med meg selv at denne uken sannelig ikke blir lett. I dag hadde jeg prøve i naturfag, og før uken er over skal jeg hatt prøve i historie også. Naturfagen gir jeg egentlig blanke faen i, jeg har aldri vært noen mester i annet enn forplantningslære når det gjelder det faget, og det er vi jo ferdig med for lenge siden. Historien derimot, jeg blir så bekymret for meg selv. Jeg takler ikke å en dårligere karakter enn 5, da blir det en mindre jente her i verden med navn Julie. For deres del skal jeg følge det svenske ordtaket ''frykt det verste, håp det beste, og ta det som det kommer'' denne uken. Dere skjønner vel hvorfor jeg mener svensker er dumme? Ingen tro på seg selv, ingen selvtillit, ingen inspirasjon, tapere. Dumme mennesker er faktisk ganske aktuelle i dagens samfunn, det er selvfølgelig fordi dem er i flertall og opptrer som flokkdyr grunnet liten eller manglende selvstendighet. Dette gidder jeg ikke lengre, blir så lei meg på hele verden sine vegne. God natt små forhåpentligvis smarte mennesker. xoxo