fredag 12. februar 2010

Once we accept our limits, and go behind them.

Hallo dere. Jeg våknet klokka elleve i dag, hos Caroline. En av de første tingene jeg gjør når jeg våkner etter en kveld på byen er selvfølgelig å se i veska mi etter pengbok, kort, nøkler og andre viktige ting man som regel pleier å ta med seg ut. Jeg så i veska mi også denne morgenen. Jeg fikk sjokk. I vesken min lå det tre gul/grønne epler. Jeg og Caroline lo høyt i munnen på hverandre, og stod der som to like store spørsmålstegn. Hvordan jeg fikk tak i dem vil jeg egentlig ikke snakke om, men jeg skulle likt å sett meg selv in action når jeg tok disse eplene fra baren til Jonas Kolstad. Selvfølgelig skal jeg betale han tilbake, det er jo stygt å stjele vet dere. Hva forventer dere egentlig? Jeg må jo vise dere hvor moden jeg er, en hvis påvirkning har jeg faktisk. Vel, jeg må krype til korset å innrømme for dere at jeg bare drakk tolv drinker for mye i går, og jeg var nydelig som alltid(som dere ser). I dag har jeg bare vært i byen sammen med Caroline. Lønningsdag vet dere. Jeg kjøpte en ny kjole som jeg skal ha på meg i morgen, en jakke og gave til både mamma og pappa. Jeg er snill. Nå hopper jeg i dusjen, så får vi se hva denne kvelden bringer. suss suss suss.