torsdag 21. januar 2010

You would not believe your eyes....

Må fortsette mønsteret mitt, til alles gleder. I dag har jeg hatt en av de mest avslappende dagene på kjempe lenge. Jeg sov til klokken 11, begynte ikke på skolen før klokken 1250, og da hadde jeg bare en time. Etter skolen dro jeg til byen med Ingelin, jeg måtte jo utføre den ukentlige shoppingturen. Jeg kjøpte bare en ny genser, en cardigan og en veske, men skal til byen igjen i morgen med Runa, finner sikkert noe da også.
Owl City - Fireflies


I dag har jeg faktisk noe fantastisk å dele med dere. Jeg har vært på jobb, og for første gang på nesten to år har jeg ikke brent meg på ovnen. Jeg er utrolig hysterisk stolt av meg selv, og det tror jeg dere også er egentlig. Timene på jobb gikk utrolig fort, etter jobb dro jeg ned på sydøst. Der var det moteshow, Anette sine modeller var helt klart de fineste. Inger-Katrin, MaritaK og MaritaH. Jeg vant forresten et gavekort på en klipp, det var jo utrolig kult, jeg bruker aldri å vinne konkuranser hvor jeg slipper å slite meg ut. Nå er det senga snart, jeg skal opp tidlig i morgen. Begynner på skolen klokken åtte, så skal jeg besøke oldefar på sykehuset i fritimene mine, og før det må jeg løpe til byen for å kjøpe bløtkake til han, siden det er stakkars han akkurat nå. God natt sweethearts, kos dere med bildene.