søndag 17. januar 2010

HEHE-HE

Hei verdens søteste lesere, dere vet jeg digger dere! Nå er det vell på tide med en oppdatering igjen, jeg føler bloggen er så jævelig urutinert. Kanskje jeg skal begynne å blogge i mønster, annen hver dag? Det hadde vell vært fint, da lover jeg hvertfall noe jeg kan holde. Da er vi enige. Så tilbake til meg og livet mitt. På fredag var jeg ikke på skolen, hadde noen veldig private greier jeg virkelig måtte gjøre. Når kvelden inntraff dro jeg ut med noen jenter fra klassen, og noen fler, vi hadde fors hos Isabell, så dro vi på maskeradeparty på Rock. Og jeg må bare si dette: det var grusomt dårlig der. Det skjedde en ganske morsom ting da, men det var vel og merke utenfor, går ikke inn i detaljer, dere vet humoren min. Jeg elsker å kose og le meg på andres bekostning. Dro hjem relativt tidlig da, ikke be meg definere tidlig.

Lørdag sov jeg lenge, og på kvelden satt jeg barnevakt for tre gullunger. Og selvfølgelig så jeg på melodi grand prix, selv om jeg aldri i livet har vært noe fan av det, og aldri kommer til å bli det. Det er faktisk overraskende elendig. Så i dag er det søndag, i dag har jeg sovet, spist og vært i bursdag hvor jeg har spist enda mer. Takk gud for at jeg starter med det nye treningsprogramet i morgen, det skal bli så utrolig godt. Denne gangen skal jeg ikke ødelegge meg selv, men trene realistisk i forhold til det kroppen min tåler. Bildene er fra i dag, storebror og jeg. Nattasuss fra superjulie, drøm søtt.