fredag 15. januar 2010

Be yourself, everyoe else is already taken.

Til neste spørsmålsrunde må jeg be dere om å skrive bokmål, det tar så mye ekstra tid for meg å sitte og rette på dere. Det er ikke for å være perfeksjonist, men skrivefeil er ikke godtatt i bloggen min. Vær så snill, skriv bare spørmålet, et og et, ikke alt i en settning, og ikke legg til 12 smilyer. Desverre ble det ingen videoblogg i denne omgang, det er fordi jeg rett og slett ikke har tid til det.

Hvilken sminke bruker du?
Skjønner ikke hvorfor du interesserer deg for det egentlig, men jeg bruker brunkrem som det så stygt heter, og det smører jeg over nesten hele ansiktet. Så tar jeg litt pudder over der, så litt blusher ved kinnbenene. Mascara på de øvre vippene og noen ganger litt øyenskygge. Thats it, liker egentlig best å gå uten sminke.

Hva er favorittfaget ditt?
Historie og norsk.

Hva er snittet på skolen?
Det vet jeg faktisk ikke helt.

Er du glad i gym?
Nja, liker å holde meg i form, men det er minimalt hva man får ut av en gymtime på skolen. Takk gud for at vi har egentreningsperiode nå!

Trener du mye?
Ikke mer en det jeg burde

Ditt beste minne julla?
Utrolig vanskelig spørsmål, alle reisene jeg har vært på er jo utrolig gode minner. Alle kveldene med venninnene, og eks kjærester har jo vært helt fantastiskt. Men jeg vil si at den første gangen jeg kjørte bil var ganske så minnerik, rett og slett uforglemmelig.

To ting du ikke klarer deg uten?
Hydrokotison-kremen min og Melk.

Hvis du skulle til en øde øy å du kunn fikk ha med deg en ting..hva er det?
Jeg tror det måtte vært dataen min, med tv 2 sumo.


Holder du på med noen?
Jeg vet ikke?

Er du singel?
Jepp! Er du?

Favorittmat?
Taco!

Faorittdrikke m/u alkohol?
Med alkohol: cosmo maybe..
Uten alkohol: melk.

Favorittdessert?
Sjokoladeis, eller kake, eller..... ja.

Kunne du slått noen?
Det tror jeg ikke.

Avviser du noen om de ber deg på stevnemøte og du syntes dem er stygg?
Nja, godt mulig, dersom jeg syntes dem er stygg og dust. Men man kommer langt med en super personlighet.

Hvor mye solarium tar du? og hvor ofte selvbruning og solpudder?
Ingen solarium enda, skal begynne snart. Selvbruning en gang i mnd kanskje. Solpudder bruker jeg ikke.

Brunkrem, solarium eller solpuddergutter?
Helst ingen av dem, men om jeg må velge blir det nok solarium.

Har du noen gang vært gravid?
Hehe, nei. Har du?

Vil du ha barn når du blir stor/hvor mange?
Nja, når jeg er ferdig utdannet, har en stabil økonomi og virkelig er klar for det. Og selvfølgelig: funnet noen å ha barn med. Da blir det sikkert en eller to.

Hva syns du om onepiece drakten?
Fin den, om man er fyllesyk. Hihi, neida!

Hva er favoritt skoen dine?
Leopard ballerina selvfølgelig! Dumt det er vinter.

Hva e favoritt fargen din?
Lilla.

Yndlingsbutikk?
Vet ikke. Handler mye på nettet.

Yndlingstilbehør?
Klokker, smykker, øredobber, armbånd, alt!

Kan du ikke begynne med dagens outfit?
Desverre, jeg er meg, ikke en annen blogger. Men på bildene ser dere jo hva jeg har på meg.

Hvor ofte handler du klær?
Noen ganger i uka.

Liker du utseendet ditt?
Ikke noe mer en det som er sunt.

Har du noen gang hatt helt blondt hår?
Ja, når jeg var liten hadde jeg nesten hvitt hår. Æsj.

Hvorfor velger du å ha mørkt hår?
Fordi jeg syntes det er finest.

FOR ELLER IMOT?
RELIGION: Fantastisk, jeg har da tross alt dannet min egen religion.
DØDSSTRAFF: Begge deler, man må se ann situasjonen.
PELS: H-O-T! Helst fuskepels da.
DYRETESTING(sminke): N-O-T! Men desverre, skjer det.
ABORT: La den gravide bestemme det selv.
KRIG: Hehe. Er dette et lurespørsmål?
VÅPEN: Det må til.
LØGNER: Ikke ok!
BAKSNAKKING: He-he-he! Det kommer aldri til å ta slutt uansett.
ALKOHOL: Greit til spesielle anledninger.
RØKY: Okei.
SNUS: Njææ, okei for de som gjør det. Men ikke noe for meg.
NARKOTIKA: Nei, det er ikke greit!
HASJ: Nei, det er ikke greit!

Hva har du gjort som du angret mest på?
Det legger jeg ikke ut i bloggen.

Hva er drømmeferien din?
New york med jentene.


Hva syns du om topplista på blogg.no?
Kjekk å ha! Greit å skille mellom hot og not, er det ikke?

Hvem er bestevennene dine?
Det er bilder av dem rundt på bloggen, bare les litt lengre ned.

Hva er din største drøm?
Akkurat nå: at jeg skal klare å bestemme meg for hva jeg skal bli når jeg blir stor.

Hvorfor blogger du? Er du klar over at blogging bare er et eneste stort skrik etter oppmerksomhet?
Jeg blogger fordi jeg har lyst å ha noe å se tilbake til, noe vennene mine og andre kan lese. Jeg blogger for min egen og andres underholdning. Dersom du ikke liker bloggen min, er det INGEN som tvinger deg til å lese. Og er du klar over at den der kommentaren DIN er et eneste stort skrik etter oppmerksomhet? Og hva om jeg liker oppmerksomhet, er det feil?

Har du fått mange gaver som blogger?
To faktisk, sist fikk jeg en parfyme som luktet såpe. Den blogget jeg ikke om, fordi jeg likte den ikke.

Er du en god datter for moren din?
Det håper jeg da.

Hvor bor faren din?
Bodø.

Hvorfor bruker du ironi i alle innleggene?
Fordi jeg liker det, gjør ikke du?

Får du alt du peker på?
Jasåklart. Gjør ikke du?

Får du penger av moren din hver dag?
Ja.

Hvorfor er du i oslo nesten hver mnd?
Fordi jeg kan, og jeg vil.

Hvilken farge har undertøyet ditt?
Leopard undertøy akkurat nå.

Hvordan er det å være deg?
Bedre enn å være deg, det skal være sikkert. Hvem faen spør om noe slikt?

Kan du si noen bra internettsider å kjøpe klær på?
Nelly, h&m, forever21 +++

Hvor mange timer bruker du i gjenomsnitt på bloggen hver dag?
Bruker ikke tid på bloggen hver dag, men det tar faktisk mer tid enn det ser ut som det gjør de gangene jeg skriver. Ting må liksom bli riktig på alle måter. Og slike spørsmålblogger tar virkelig EVEIGEHETER.

Har du noen gang seriøst vurdert å slutte å blogge?
Opp til flere ganger, men jeg greier liksom ikke slå opp med dere. Jeg har jo et bånd til dere, det båndet kutter man bare ikke.

Beskriv deg selv med 5-6 ord.
Vimsete, søt, frekk, lur, energirik og bleik.

Ingen om sex denne gangen? Why? Svara du ikke så sånn?
Hehe, ingen som har spurt.

Hvilken brunkrem bruker du?
MaXfactor – Colour adapt – 75 Golden

Hvordan film ville du vist på den perfekte daten?
Er ikke sikker, batman garantert!

Hvordan ressturant ville du dratt på den perfekte daten?
Aner ikke, det er ikke så mange å velge i mellom her i Bodø. Men tipper min hjemmelagde supermat ville slått alt uansett.

Har du noen gang vurdert å bli skuespiller?
Når jeg var liten hadde jeg jo en liten drøm om det, men innså fort at jeg aldri kunne bli noe. Var ikke like målrettet da som nå desverre.

Hva synes du om mennesker som er annerledes, og tar andre standpunkter i livet enn flertallet? For eksempel være vegetarianer, avholds osv?
Syntes alle bør være seg selv, uansett hva, uansett om det er annerledes enn flertallet. Også skal sant sies at flertallet mennesker på denne planeten ekstremt uselvstendige og svake.

Har du møtt drømmegutten?
Hvem vet...?

Har du sett twilight? hva syntes du?
Har sett den, helt okei film. Men jeg er ikke sånn vampyr-jente, syntes det blir for urealistisk for min smak.

Har du hatt/ kjenner du noen som har hatt spiseforstyrrelser?
Nei, jeg har ikke hatt det. Og ja, kjenner flere som har hatt det.

Yndlingsparfyme?
Paris Hilton - Heiress

Er du veldig følsom?
Ikke mer følsom enn andre mennesker, men ikke mindre heller.

Blir du fort sjalu?
Neeei. Det er unødvendig.

Stoler du lett på folk?
Har gjort en del små feil begge veier når det gjelder tillit, men kan trygt si at jeg har lært mitt. Stoler ikke på fler enn det som er nødvendig.

Står du på snowboard?
Nei!

Har du/har hatt noen dyr/hvilket?
Jeg har hatt en hund.

Skjekke eller bli skjekket opp?
I'm shy.

Hvilken pizza fra frossendisken?
Big one cffffffffff. hoho!

Ser du enda Disney-filmer?
Vet ikke, helt sikkert.

Leker du med lillesøstra di?
Ja, kaster henne i taket av og til. Hun elsker det.

Kosebamser i senga?
Ingen. Hvorfor lurer noen på dette?

Ser du på deg selv som barnslig?
Nja, var mer barnslig før.

Dolly eller Peppes?
P to the eppes.

Can you forgive, if you cant forget?
Nehh. Jeg tilgir aldri.

Hvor mange pr sko har du?
30-40 kanskje!

Hvilken shampoo bruker du?
Fra frisøøøøren!

Hvor ofte dusjer/bader du?
Hver dag.

Tjener du noe på bloggen?
Nei, men kan om jeg vil. Men det har jeg ikke tid til, også er jeg ikke fan av reklame, syntes det er sleipt å utnytte en blogg til noe slikt.

Er du veldig lik moren din?
HEHE. En kopi.

Ynglings rolig sang?
Gavin DeGraw - Belief

DEILIGSTE KJENDISEN TOP 5 LISTE
David beckham
Josh Holloway
Callum Best
Jake Gyllenhaal
Jude Law
Adam Brody
Chad Michael Murrey

Hvorfor har du sånn hull i haka? arr eller?
Nei, født sånn? HEHE.

Lyst på sykebesøk?
Nei.

Hvem har laget headeren din?
Meg selv!

Har du laget alt på bloggen selv?
Skulle jeg ikke?

Er du god med html?
ALDRI I VERDEN!

Hva får deg til å fortsette å blogge?
Slike som deg, som kommenterer og er så søt.

Hva er det verste med bloggen?
At noen av de randome leserene mine tror de kjenner meg, det er greit de vet mye om meg, men jeg vet ingen ting om dem bare fordi de leser bloggen min. Kommunikasjonen på bloggen går bare en vei, ikke glem det. Selv om dere vet hva jeg har gjort til en hver tid, vet ikke jeg hva dere har gjort.

Hva er det beste med bloggen?
At jeg har masse lesere, og at folk forteller meg at de liker den. Det er det beste å høre i hele verden. Nesten.

Har du noen gang blitt gjenkjent pga bloggen?
Noen ganger faktisk, folk som tror de kjenner meg bare fordi dem leser bloggen, og tillater seg å snakke til meg. Ikke det at det ikke er hyggelig, for det er det virkelig, men skjønner ikke at man kan kjenne noen igjen bare fordi man har sett noen bilder.

Hvorfor la du ut det stygge bildet I forrige innlegg?
Stygt og stygt, det får da være din mening. Som sagt tidligere jeg føler jo et visst bånd til dere, dere må da få se den virkelige meg? Uansett har jeg aldri vært spesiellt opptatt av at folk skal syntes at jeg er fin. Bedre å være seg selv, pen eller stygg. Og jeg er en sånn som kunne tatt plastfolie i ansiktet på jobb fordi jeg kjedet meg, godt at noen i verden har humoren I orden.

Hvorfor er det skrivefeil i linken din?
Fordi jeg slurvet når jeg lagde bloggen, hadde aldri tenkt å gi linken til noen. Slik ble det altså ikke.

Hva liker du best med ditt eget utseende?
Jeg liker leggene mine.

Syntes du at du er penere enn gjennomsnittet?
Tror utseendemessig at jeg ligger på gjennomsnittet, og ikke over, ikke under.

Syntes du det er greit å dømme folk ut i fra hvordan de ser ut?
Det er selvfølgelig ikke greit å dømme noen etter utseendet, men man gjør det likevell. Det er menneskelig.

Er det noe ved deg selv du rett og slett hater?
Nei, burde det?

Hvilken ungdomsskole gikk du på? Hvem var bestevennene dine der?
Jeg gikk på hunstad, bestevennene mine var Karoline, Mathilde, Helene, Linn-Hege, Siri, Pia, Madeleine, Connie, Veronica og Stine.

Har du lappen?
Ikke enda, snart.

Har du vært i Spania?
Jepp. <3bestefar.

Har du vært i Sverige?
Hvem har ikke det?

Syntes du noen på skolen din er stygg?
Håhå! Det er mange.

Syntes du noen på skolen din er fin?
Ja, det gjør jeg.

Hvem var din forste seriøse kjæreste?
Odd magnus. HEHE.

Gråter du lett?
Nei. Det er for pyser!:)

Jeg lurte på det fins en mr.x?
Det fins vel en mr.x for alle.?

Hvorfor er du ikke venn med fije lengre?
Om du ikke vet det trenger du ikke vite det heller.

Hvilket fotballag digger du?
DET VET DU! Om du leser bloggen!

Hvem er den beste spilleren?
De spillerene jeg alltid har elsket er Edwin van der Sar og Paul Scholes.

Når skal vi møtes igjen?
Jeg vet da ikke hvem du er en gang.

Gir du kallenavn til folk? eks. moren din?
Nei? Eller jo, kaller søstra mi bare for beibi.