torsdag 7. januar 2010

If somebody's going to make it, then this somebody ought to be you.

Halllllllla, tenkte jeg skulle gi dere en liten oppdatering i dag også, selv om jeg er på vei i seng nå egentlig. Jeg er så godhjertet av meg. I dag kom jeg på skolen, for å få tilbake en oppgave jeg eksploderte når jeg leste kommentaren til. Tenk å klage på skriftstørrelsen på en dataskrevet tekst, jeg brukte skriftstørrelse 12, den størrelsen vi skal bruke, men likevell klaget hun. Det må være et bevis på at hun faktisk leter etter noe å pirke på, jævla megge, taperlærer. Er det ikke nå jeg skal revurdere tankene mine om skolemassaker? Nå skal dere si jo eller ja.

Etter skolen dro jeg hjem, jeg døde av kulde(igjen!) på veien hjem fra busstoppet, og igjen ønsket for andre gang på to dager å sette meg selv i brann. Livet er fælt, hva? OG som vanlig kom jeg forseint på jobb, jeg brant meg på ovnen og klemte handa i skuffa. Kollegaene mine har sluttet å være rystet over skadene jeg pådrar meg, men blir rystet dersom jeg ikke skader meg. Hva sier det deg? Jeg blir jo nødt å drasse på en hel masse plastre, som jeg kan kliste på der det er vondt. Jente(18) kvalt av sine egne plastre. I dag når jeg skulle styre karaoken klarte jeg å sette på feil sang, TO ganger, PÅ RAD. Dette er virkelig ikke min dag, men likevell koste jeg meg på jobb. Det var så utrolig mye å gjøre, jeg tok nesten selvmord.