fredag 1. januar 2010

Nytt år, nye muligheter?

1.januar eller første nyttårsdag som man så fint liker å kalle denne dagen, den første dagen i året 2010, i følge den gregorianske kalenderen. Siden jeg er hinduist, muslimsk og jødisk på samme tid, og har valgt å danne meg en egen religion, danner jeg like greit min egen kalender også. Jeg er alltid så seriøs, det må dere ikke glemme. I dag, i dag vil jeg dø. Egentlig tror jeg at jeg er død, hvertfall er det slik jeg føler meg, men rundt meg er det ingen som sørger, så død kan jeg ikke være. Jeg inntok siste stoppested senga klokken halv sju i mårrest, så jeg håper dere skjønner situasjonen min. Jeg som planla å oppføre meg i det nye året, men dette var vell ikke akkurat noen god start, men hør her. Jeg må stolt meddele at jeg klarte å komme hjem med både penger i pengboka, bankkortet mitt, mobilen min og kamera mitt, det vil si at jeg ikke har mistet noe som helst av verdi i natt, og det er jo en god start på det nye året, mener da hvertfall jeg.I natt opplevde jeg likevell en ting som sjokkerte meg så utrolig, egentlig hadde jeg ikke tenkt å dele mine negative tanker med dere i dag, men så får det bare være. Saken er den at visse folk blir så utrolig tilfredsstillt av sitt eget skyhøye ego, når sannheten er de egentlig bare er så utrolig usikkre på hvordan de skal oppføre seg ovenfor folk dem ikke kjenner, eller eventuelt ikke kjenner dem. Jeg finner ikke ord, noen folk bør skjerpe seg.