tirsdag 28. april 2009

SUSS SUSS BLÅRUSS

Endelig begynner vi å komme litt i orden, etter en meget slapp forberedelsestid har vi om sider laget denne bloggen vi har sagt så lenge at skulle komme, bloggen til blårussen. I går hadde vi grilldag det var kjempe koselig, har skrevet om det i russebloggen. Linken til bloggen er: http://blaaruss2009.blogg.no/. Bildet er i fra grilldagen i går.
I dag hadde vi styggdag og norsk tentamen, det gikk sånn passe bra. Jeg greide å skrive litt hvertfall, nesten fem sider. Et lite utdrag om du vil lese. "En klok mann sa en gang 'det finnes viktigere ting i livet enn penger', den dagen mer enn 70% av jordens befolkning kan med hånden på hjertet si seg enig i det, den dagen skal jeg slutte å klage. Inntil da får jeg si hva jeg vil!"
I morgen er det kjønnsskifte tema på skolen, gleder meg så til å være gutt en hel dag!