onsdag 1. april 2009

Aprilsnarr!

Denne måneden skal jeg greie det, jeg skal blogge hver eneste dag. I går feiret vi bursdagen til Gisela, det var kjempe koselig. Og i dag er det 1.april. Som den luringen jeg er; har dagen min virkelig gått utpå å lure andre. Det begynte i morrest ved at vi stillet klokken til Dan en time, slik at han forsov seg til jobben. Skulle egentlig han til å våkkne en time tidligere, men det kan han takke seg selv for. Resten av skoledagen lurte jeg mange. Jeg er så stolt over meg selv. Vi hengte opp "bubbelista 2009", som desperat nok ble anmeldt etter bare to timer. Og hvem får skylden for det? Jo, jeg! Etter skolen tok jeg bussen til Mathias sammen med Ingelin. Jeg og Mathias spiste middag sammen, så plutselig på en merkelig måte sovnet jeg av helt til Gisela ringte. I kveld har jeg ikke gjort en dritt annet enn at jeg har endelig fått internettet tilbake.