lørdag 11. april 2009

Påskeaften

Er syk, så utrolig syk. Feber, influensa, hals og ørebetennelse. Nå begynner jeg faktisk å bli ganske lei. Er syk 70% av året, immunforsvaret mitt skulle vært byttet ut for lenge siden. Hater følelsen av å være syk, redusert, taper så mye tid i fra samfunnet. Prøver å sove meg frisk. En liten oppdatering på hva de siste dagene har gått ut på.
Tirsdag: Tok bussen til Beiarn sammen med Anette, så dro jeg til Fije. Vi stelte oss sammen, og gjorde oss klar til Bursdagsfest på Larssos for Gisela og Jarl. Før bursdagen dro vi ned på kroa for å se Manchester-Porto, som endte 2-2. Bursdagen ble vellykket, dramatisk og ødelagt på samme tid, går ikke inn i detaljer.
Onsdag: Satt på med Lise hjem til Bodø, dusjet og dro til Veronica.
Torsdag: Var hos Veronica store deler av dagen. Vi dro på centrum bistro å spiste kebab. Senere på kvelden ble jeg syk, så var jeg sammen med Mathias.
Fredag: Syk hele dagen. Sov syk, sov syk.
I dag er det Lørdag, påskeaften. Jeg skal snart på butikken, så skal jeg ta sol. Må løpe, CU! <3