lørdag 18. april 2009

shopping, kino og ikke mer syk

Har vært syk hele uken, bare vært på skolen tilsammen 4 timer siden påskeferien. Er enda syk, lungene verker hele tiden. Luftveiene er enda tette, men føler virkelig at det er nok syting fra min side. De fire siste innleggene mine har bare handlet om hvor syk jeg har vært, dette handler også om det, men dette er det siste jeg sier om det.

I går var jeg på city nord sammen med Mathias, han skulle bli med på apoteket siden jeg trengte hostetabletter og slikt. Etterpå gikk vi litt i butikker, jeg kjøpte en fin gave til babyen når den kommer. Til meg selv kjøpte jeg en sports bh, en løpebukse, en sommerkjole, en shorts og en t-skjorte.På kvelden dro jeg på kino sammen med Rebecca, det var kjempe koselig og litt skummelt. Vi så filmen 'Skjult', en film jeg ikke vil anbefale til noen, ikke til mine fiender en gang. Den var ikke noe bra i det heletatt syntes jeg. Terningkast 2 i fra meg.

Det er flere og flere som har byttet om til blogg.no, men en ting sier jeg bare; uansett hvilke muligheter dere har på blogg.no, jeg svikter aldri blogspot. Dette er den bloggen jeg har hatt siden jeg begynte å blogge for litt over ett år siden, det er denne bloggen jeg vil ha å se tilbake til.