søndag 26. april 2009

Fantastisk helg!

Har ikke blogget noe siden torsdagen, jeg skammer meg. Jeg kaller meg selv en blogger, men skriver ikke. Det er nesten like ille som om en forfatter skulle brukt tittelen forfatter om en ikke hadde gitt ut noe som helst. Skammelig? Ja, det vil jeg absolutt kalle det. Helgen har vært kjempe koselig. Fredagen var rolig, var på jobb og sammen med Math etter jobb. På lørdagskvelden dro jeg til Fije, så dro vi videre til Anette. Vi stellet oss og drakk litt før vi senere dro ut på byen en tur. Det var ikke så mye liv på rock, men vi gjorde det beste ut av situasjonen som alltid. Så var det nachspiel hos noen Anette kjente. Søndagen våknet vi tre jenter hjemme hos Anette, Robert lagde en skikkelig god frokost til oss, så kjørte han meg hjem. Senere kom Tomas å hentet meg, vi skulle ta bilder av en søt jente som heter Ida. Etter det dro jeg, Gisela, Fije og Anette på Orion. De klarte å overtale meg til å være med på bowling også, jeg endte opp på tredje plass. Nå innrømmer jeg det en gang for alle, jeg er utrolig dårlig i bowling. Nå skal jeg legge meg, god natt søtinger.