søndag 22. februar 2009

til helga kanskje?

På fredag kom jeg nesten helt presis på skolen, noe jeg aldri bruker å gjøre på fredagene. I engelsken skulle vi skrive om noen av farene som var med den jobben vi skal ha når vi blir store. Vet ikke hva jeg skal skrive. Resten av skoledagen var høvelig kjedelig. Etter skolen dro jeg, Gisela, Fije, Ingelin og Ingar til byen. Vi kjøpte bursdagsgave til Ingelin, også dro vi å spiste på centrum bistro. På kvelden feiret vi bursdagen til Ingelin.
På lørdagen våknet jeg seint, dro ut en tur sammens med Tomas. Det er så koselig å være sammen med han. Vi tok noen bilder, men ingen av dem ble noe bra. Men kjære blogglesere dere får se dem senere. Senere satt jeg barnevakt, connie skulle egentlig bli med men stakkars hun var så fyllesjuk at hun ikke gadd å bli med.