mandag 16. februar 2009

En strålende helg

Fredag morgen våknet jeg tidlig, bihulene under høyre øye verket sånn at jeg trodde rett og slett jeg skulle stryke med. Kom meg på skolen til klokken ti, men klarte ikke delta i gymmen så jeg satt å så på. Etter lunsj var vi på praksis salen å forberedet en framvisning vi skal ha for vg1 elevene fra helse og sosial. Klokken sju begynte jeg på jobb, og etter jobb dro jeg til mørkved på fest. Det ble en ganske rolig kveld for min del. Lørdag var det valentins dag, fikk en kjempesøt gave fra en enda ganske hemmelig beundrer, hehe. Var sammen med Mathias, vi så på politiskolen 2, og senere på lørdagskvelden dro jeg til Fije.

Julie: kor det gikk på kampen? vant dokker?
Fije: nei, vi tapt. Så no e vi ute.
Julie: skal vi fær ut å drekk?
Fije: JA!!! vi fær til tverlandet!

Så da fikk jeg Vegard til å kjøre oss til tverlandet, vi kom på festen ganske sent, var ikke der før klokken nermet seg ett, men ble drikkings på meg denne dagen også, men denne dagen ble også rolig, siden Fije hadde plutselig på mystisk vis drukket opp nesten all spriten vår på kort tid. Vi tok nattbussen hjem fra Leif klokken 0410, og var vell ikke hjemme før klokken 0500 ca. Søndag våknet jeg og Fije tidlig av telefonen til Fije som ringte hele tiden, coop butikken i beiarn hadde brent ned. Fije skulle til beiarn, så da dro jeg til Mathias. Vi så på the power of 10 og snakket masse, etterpå dro jeg hjem, og her sitter jeg! må snart sove. oxox

R.I.P coop beiarn