søndag 11. januar 2009

I'm just like you

Har vært sløv i blogginga de siste dagene, men det er fordi jeg ikke har hatt lyst å si noe som helst om det som har skjedd den siste tiden fordi alt bare er utrolig irriterende. I realize that everything I do is affecting the people around me. Det har jeg lært veldig mye av denne uken.

Første uken på skolen er over og det er sannelig den første helga også. Idag drar min kjære storebror i militæret, (jeg vet du leser bloggen min) så storebror, jeg kommer til å savne tryne ditt.

Nå skal jeg se Manchester kampen ferdig, Manchester har hatt to cornere men ingen store sjanser, nettop fikk Ronaldo og Chelsea's Carvaldoh gult kort pga munnbruk. Skulle ønske jeg selv kunne sitte på Old trafford. ÅH nettop hadde Manchester en glimrende sjanse, nå må jeg se kampen.