fredag 2. januar 2009

Et nytt år!

Endelig er det 2009. Det lange, krevende, slitsomme, masete, gledelige, lykkelige og kjærlige året 2008 er over. Har gjort sinnsykt masse det siste året, og det er et år jeg kommer til å huske en stund fremover. Mange minner på både godt og vondt. 2008 har vært et år jeg har lært utrolig mye, ikke bare om andre men også om meg selv.

Jeg velger å tro at 2009 blir et bedre år likevell, selv om jeg vet at det kommer tøffe tider også i dette året, det kommer tider hvor jeg trenger mer enn et stryk på kinnet, eller en klem. Det kommer tider hvor jeg kommer til å rope, skrike, kjefte og det som verre er. Men da må jeg gjøre som jeg pleier, å se det positive i ting, det kommer gode tider i dette året også. Det kommer tider hvor jeg ler til jeg får vondt i magen, 4500 smil, enda mer kjærlighet og sikkert noen gode gjerninger også.



Noen nyttårsfortetter må jeg vell også ha:
- Trene like mye som før
- Besøke oldemor/oldefar oftere
- Alltid gjøre mitt beste
- Minke fraværet på skolen