mandag 15. september 2008

Saturday night

Oppdaterer noe etter helgen. Fredag var det jo jobbing, med aktiv hverdag på bowlingen. Det var greit, siden det var bare to timer da. Lørdag skulle jeg ut, så jeg og caroline dro til byen å handlet litt. På kvelden skulle egentlig jeg og Tom-Andre bare ta det med ro å dra på FELLINI, men det stengte så tidlig så vi dro til Dolly Dimples, Rebecca, Lene og Caroline ble også med. Det ble en sladdre kveld, for jenter. JA, JENTER :-D , selv om Tom-Andre også var med, men jeg vet at Tom-Andre syntes det er helt greit å høre på når vi snakker bullshit osv. Siden Tom-Andre av og til selv kan høres ut som en jente. love u! Vi spiste en god pizza, selv om jeg ikke klarte mer enn bare et stykke, fordi jeg ikke var noe spessielt sulten, iogmed det at jeg allerede var godt i slaget når vi hadde annkommet Dolly Dimples. Skulle egentlig bare smake litt! Resten av kvelden kan vell være et evig mysterium hva som skjedde. For det har ikke du noe med!