onsdag 17. november 2010

Julie i grøfta!

Hei alle dere verdens søteste lesere. Det er ikke meningen å starte denne nye og bedre bloggingen med å hoppe over en dag allerede nå, jeg hadde nemlig tenkt å skrive til dere før klokken tolv, men nå skal dere høre... jeg er verdens mest håpløse person. Seriøst, jeg hater livet mitt. Jeg vil dø. Neida. I stad vet dere, når jeg skulle svinge inn hjemme(bor i en bakke!) så hadde jeg alt for lite fart for å komme meg opp bakken med mine totalt ubrukelige vinterdekk, så jeg tenkte at jeg skulle kjøre så fort opp bakken at jeg greide det, så klarte jeg på mystisk vis å komme alt for langt opp. DA er det vel bare å rygge litt ned igjen tenker vel dere? Vel... Det tenkte jeg også. Helt uten å se i speilet rygget jeg bare LITT for langt ned og havnet med det ene bakhjulet i grøfta. Dere kan jo bare tenke dere hva som skjedde videre. Eller... Siden jeg er så snill så skal jeg dele det med dere... Jeg gled bare enda lengre ned i grøfta, stod der å spann og rørte meg ikke en eneste millimeter i riktig rettning. Sur, trøtt, kald og lysten på å blogge bare stod jeg der. HELT TIL.... Jeg ble dratt opp av en annen bil. flaut! Det er sånn ca tredje gangen jeg har fått hjelp i vinter fordi jeg satt fast. FML, er det ikke det man sier?

Rar som jeg er hadde jeg selvfølgelig tenkt å gå ut av bilen for å ta bilde når jeg ble dratt opp, men det passet seg liksom ikke. Legger heller ved et fantastisk bilde fra helga. God natt folkens. Jeg digger dere.