mandag 2. august 2010

August allerede?

Tenk at det er august allerede, det er et helt år siden Leonora ble født og et helt år siden jeg var kjempebrun. Sommeren er jo seriøst snart over og jeg er bleik. Vet jeg har klaget mye over det i de siste innleggene mine, men det er jo det jeg tenker på om dagen, og selvfølgelig litt andre ting da. I dag våknet jeg av at Ida skulle reise hjem, og fant da ut at det var alt for tidlig i uken for at jeg kunne bli med. Tenk om de ringer meg fra rema1000 for å si at jeg har fått jobben, så plutselig er jeg på ferie? Lite teit da. Så når de hadde dratt dro jeg en tur til byen. I kveld har jeg og Runa hatt kosekveld med skrekkfilmer og taco. Må bare si en ting, aldri se filmen wrong turn 2, den var så dårlig at vi heller dro til mørkved på mix for å leie en ny. Når vi skulle kjøre hjem var det en djevel som kjørte helt inntil meg. Jeg er passe aggressiv i trafikken fra før av, og dette hjalp ikke akkurat på humøret. Jeg hadde så lyst til og bare dunke hodet i rattet å dø sakte. Nå skal vi se Shutter Island. Hade.Forresten, gratulerer med dagen verdens beste lillesøster og verdens beste Anette.