søndag 16. november 2008

Tired

Helgen er over?! Nå som jeg akkurat har kjent at den har begynnt, slike helger er alltid kjipt. Får ikke noe ut av dagene når jeg bare jobber. På jobb idag satt jeg å snakket med en dame, hun fortelte meg at helt siden hun ble pensjonert har livet hennes vært en lek. Jeg ble missunerlig!

Hver eneste dag på jobb får jeg masse skryt over mitt gode humør, og etter deres mening fine smil. Skjønner ikke hvordan disse menneskene kan si noe slik? Jeg som er døds sliten, kommer slengende inn døren og har sinnsykt dårlig tid. Hvordan behandling er det egentlig dem er vandt til å få?

Som sakt tidligere, helgen har gått i et rasende tempo. Fredag jobbet jeg først i hjemmetjenesten og etter det med aktiv hverdag på bowlingen. Ble syk på fredags kvelden og la med med feber. lørdag satt jeg barnevakt for favoritt babyene mine. Søndag forsov jeg meg til jobb, det var ingen der så jeg tok meg en tur til Alex og plagde han litt på morgenen. Etterpå måtte jeg på jobb, var en helt grei dag :-)