mandag 22. november 2010

No brain, no pain.

I går på jobb slo jeg hodet i ovnen, da mistet jeg ca 40 hjerneceller, så nå er det bare rundt 11 igjen. De mister jeg sikkert i løpet av de neste minuttene, i hvertfall i løpet av dagen. I dag hadde jeg tidligvakt på mørkved, og gjett hva jeg greide å gjøre? Jo, jeg låste meg selv ute. Skulle ut å sette ut ''åpent-skiltet'', vandret ut i skjorta og ble stående utenfor som en uintelligent liten dritt. Ikke hadde jeg mobil, nøkler eller boblejakka mi med meg. Jeg lover dere, var 3 sekunder unna fosterstillingen og en tidlig død. Se for dere overskriftene ''Jente(18) døde på mørkved grunnet kulde og sjokk SAMTIDIG'' Jaja, var hverfall ikke mord tenker vel bare folk da.. Ops, glemte... Jeg er jo 19. Ikke kan jeg nummeret til pizzabakeren på stormyra heller, tenkte et lite sekund at jeg måtte ringe etter assistanse, men nummeret står heldigvis på baksiden av pizzabilen. Så i neste sekund stod jeg i kassa på coop å gnålet meg til og få låne telefonen. De på stormya bare lo av meg og gnidde det inn at jeg var det eneste mennesket som kunne finne på å gjøre noe slikt. Ingen hjelp å få der nei! Frekke kollegaer. Faen ta dere.

Men vendepunktet i livet mitt kom da han ene coop-gutten plutselig kom å sa at det bare var å skyve opp døra. Så gjorde de det, og vips var jeg inne i varmen igjen. Da la jeg meg noen sekunder inni ovnen, men brant meg bare, så gikk ut. Har fått et brannsår på handa mi. Hurra. Det svir enda. Apropos svir... Når jeg sjekket kontoen min etter torsdagens eventyr og helga ville jeg dø. Forresten dere har jo ikke fått sett bildene fra helga...

Drakk ALT for mange av disse....



Og for mange av disse....Og nå tror dere vel at dere vet resten av historien? Vel.. Nå tar dere nemlig feil. Jeg klarte for første gang i livet mitt(kanskje andre?) å begrense alkoholinntaket mitt. Jeg er så ufattelig stolt over meg selv. Skal til byen i morgen å kjøpe meg selv en flott premie.

Helene hadde jo selvfølgelig kjøpt masse greier på kondomeriet til meg, og kom med de aller fineste kommentarene.Så feiret jeg med noen historiens beste venner...


Hadde en fantastisk helg! xoxo!