mandag 29. november 2010

Altså...

...jeg er veldig klar over at alle innleggene mine handler om kulde og hvor mye jeg dør hver gang jeg stikker så mye som en finger utenfor husets fire vegger... men..... HALLO!

Det er MINUS 12 grader ute, det er sånn ca 27 grader mindre enn det jeg begynner å kategorisere som kaldt. Ikke forvent at jeg kommer til å leve lenge altså. I obduksjonsrapporten min kommer det bare til å stå: Døde av: Åpenbare årsaker. Kulde.

På lørdag hadde Linn-Hege bursdag og det måtte vi jo selvfølgelig feire selv om jeg var på jobb helt til halv ti. Vi var en for lite på jobb, noe som resulterte i at hele arbeidsdagen gikk i ett og at jeg klarte og kutte meg på noe så håpløst som en metallplate. Ikke på kanten, men midt på. Det er "ting bare Julie kan" slik som de andre på jobben pleier å si til meg hver dag. Faen ta dere. I går våknet jeg klokken tre av at mamma tvang meg opp fordi hun mente jeg manglet næring. Hallo? Er det ikke næring i alkohol da? Når jeg åpnet øynene og prøvde å bevege meg merket jeg at jeg var lam i halve kroppen. Deler av høyresiden av kroppen min er nemlig helt blå FORDI.. på lørdagen vet dere.. så var jeg full som vanlig, og da klarte jeg å gå rett inn i en bil. Skjønner ikke hvordan eller hvorfor. Dette bildet er rett over kneet mitt
Herregud.. Det burde ikke vært lov. I helgen har jeg innsett noe da, og det er jo bra med selvinnsikt er det ikke? Jeg har innsett noe så utrolig som at Julie+Alkohol=Store skader. Man trenger ikke å ha mastergrad i matematikk for å forstå at Julie(noe positivt) og alkohol(noe positivt) egentlig burde ende opp som noe enda mer positivt, men nei, hele verden går i mot meg, og dere for den saks skyld, for nå er beviset for at alt dere noen gang har lært er feil. 1+1 blir ikke lengre 2. Positivt + positivt blir IKKE kjempe positivt. Skjønner dere.....? vel, det gjør jeg. Super-Julie. Er jo en grunn til at jeg har IQ på 140 da. liksom. Ha en fortreffelig aften folkens.