lørdag 19. juni 2010

Er så fornøyd med eksamen!

Etter at jeg hadde lest i strekk i to hele dager, naturfag, naturfag, naturfag, dro jeg tidlig på skolen i går. Eksamen gikk strålende bra. Når jeg hadde fullført fikk jeg en utrolig følelse i kroppen, en følelse som ikke riktig kan beskrives med ord, men må bare oppleve det. Så var det bare å vente på resultatet, og gjett hva? Jeg fikk 5! Jeg kan nesten ikke tro det, det burde ikke vært mulig. Etter eksamen hadde jeg forventet en 3'er men håpte på en 4'er, så ender jeg opp med 5. Jeg er så stolt av meg selv, og det syntes jeg at jeg burde få lov til. Så rett etter eksamen dro jeg rett på polet i glede, for å handle inn til hele helga. I går hadde vi et slags klasse-fors hos Isabell, før vi dro videre ut på byen og endte opp på Kafka. Rart at skoleåret er helt over, at min tid på videregående er helt over og at det virkelige livet endelig begynner. Da velger hvertfall jeg å begynne livet med å dra ut i kveld også, må bare finne noe å ha på meg, men før jeg gjør det.... en liten oppsummering av mine tre år på videregående.


1.året - helse og sosial/bodin vgs:

dette bildet var bare alt for kult, herlighet....

var småtjukk og teit, hjelp!....

og dette var jo så tøfft, omg....

måtte trene meg opp til å behandle skader, noe som var utrolig lurt, dere vet jo hvordan jeg er...

gav faen i naturfagen og lekte heller med vernebrillene....


2.året - helsearbeiderfag/bodø vgs:

kjedet meg, så jeg lekte med stearinlysene....

vi måtte lære å pusse tennene på hverandre....

og hvordan det var å være blind....

digget webcamerabilder på skolen, det var så kult....

og enda fler....

3.året - påbygging/bodø vgs:

dro på skolen (i gymmen) rett etter styggfest for russen, grusomt....


enda et webcamerabilde, forferdelig....

og eeeeenda et....

gav fortsatt faen i naturfagen, og lagde egne vernebriller....

SÅÅÅ....RUSSETID....