onsdag 12. januar 2011

money talks, bitches walks...

Nå har jeg jobbet elleve dager i strekk, enda har jeg fire dager til før jeg har så mye som en hel dag fri. Herregud som jeg gleder meg. Blir jo nesten en julaften til på kort tid, minus all maten, alkoholen og gavene selvfølgelig. Inne i kroppen min er det kunn en ting som foregår, nemlig 3.verdenskrig. Jeg er utrolig sliten, jeg kjenner det over alt. Når mandagen kommer skal jeg bare krype hele kroppen min sammen i favoittstillga mi og bli der... Helt til tirsdag. Wohoo!
I dag var jeg i banken for å overføre depositumet på jenteturen vi skal ha i sommer, fordi den forbanna kodebrikken min tror vi leker gjemsel stort sett hele tiden. Det er en mulighet at jeg har mistet den ute på byen, men jeg velger jo å tro den ligger her hjemme en plass. Bare sånn i tilfelle dere finner en kodebrikke til nettbaken for dnbnor ute på byen, så er den min, men dere kan bare beholde den, for jeg klarte nemlig å gnege meg til å få ENDA en ny av hun sure damen i skranken i banken. Selv om hun trakk meg for 170 kroner da, så fikk jeg endelig en ny, som jeg nå har festet til meg selv slik at den ikke kan bli borte. Speaking of... å ikke bli borte... Jeg skal ta ny tatovering på fredagen. Mamma prøver fortsatt å nekte meg. Hun kan være meget glad for at jeg la planene om å tatovere hele solsystemet, en ugle og jesus på ryggen. Tatoveringer av dyr er det styggeste jeg vet om. Over og ut. Nå går jeg til sengs, slik at jeg i det heletatt har en liten mulighet for å kunne våkne i morgen. XOXO.