lørdag 4. desember 2010

DET GJØR VONDT Å VÆRE MEG!

I går på jobb lekesloss jeg med en kollega, egentlig er det alt vi gjør på pizzabakeren, nesten.. Vi bruker å fekte med pinner, kniver og andre skarpe ting av og til og. men ja, i går... da.. da greide jeg å hoppe rett inn i ovnen slik at jeg skrapte meg opp på den flotte armen min, blodet sprutet og nå ser jeg ut sånn som jeg alltid gjør. Sår over 70% av kroppen, de resterende 30% er selvfølgelig forslått og har en merkelig blå-lilla farge.
(trenger ikke illustrasjonbilder nå) dere vet hvordan jeg ser ut!

OG.....
Hvor mange ganger har jeg falt på isen i år? Altså, når jeg sier år mener jeg DENNE vinteren... Hvis jeg legger til de 17 gangene jeg datt når jeg var ute på torsdag er antallet nå tresifret. Woho, slår nesten rekorden fra i fjor, bare nesten, men det er jo enda mange dager igjen da, så jeg har enda håpet der.

I kveld skal jeg i bursdag til verdens beste Helene, og daten for kvelden er min alle tiders faste følgesvenn mr.Bacardi razz. Selv om han har sviktet meg en del ganger, gjort meg sint, skuffet og lei er jeg kjent for å tilgi det meste, det er kanskje naivt, buuuuut who cares?. Så i kveld prøver vi igjen(SOM ALLTID!), og dersom ting ikke går helt etter planen blir det en hard break-up i morgentidlig rett før jeg fyker på jobb igjen 1230. Ååååå som jeg gleder meg! Kom innom pizzabakeren på mørkved i morgen for å se tidenes sliteneste og trøtteste tryne. Ha en flott lørdag alle sammen. Ikke drikk mindre enn det jeg ville gjort.