søndag 11. april 2010

SVARENE DERES

Hei dere retards:) Flott at dere skjønte at spørsmålsrunden var til dere. Skulle egentlig legge ut svarene i går men jeg var på filmkveld med Runa, Helene og Linn-Hege. Så skulle jeg legge dem ut tidligere i dag, men da kom Connie. Så skulle jeg legge dem ut etter at hun hadde dratt hjem, men da dro jeg på joggetur. Så nå får dere dem. Kos dere ihjel.

Trives du som singel?
Tja, hvorfor skulle jeg ikke det? Selv om jeg syntes det er deilig at noen bryr seg ekstra om meg, funker det overraskende bra.

Har du ikke lyst på noen?
Joda, alle har vell egentlig det. Jeg har mest lyst på:Hva skal du gjøre til høsten?
Jeg har søkt på skole både i Trondheim og Tromsø, jeg vet ikke helt enda hva som skjer. Oppdaterer dere nok om det når jeg vet noe, kanskje jeg til og med ender opp med å bli værende i Bodø et år til, eller Oslo?

Gleder du deg til russetiden?
Ja, det er klart jeg gjør det. Det er jo den tiden som er drivkraften min dette siste skoleåret. Da skal jeg drikke alt for mye, skade meg, miste tingene mine og bli underenært. Gleder meg selvfølgelig.

Hva er det fineste en gutt har gjort for deg?
Arrangere overraskelsesbursdag, det er hvertfall en fin ting. Har jo fått veldig mange søte middager og hyggelige kvelder også, klarer ikke plukke ut bare en ting.

Har du blitt skikkelig knust noen gang?
Ja, alle har nok det, jeg er ingen unntak.

Hvordan så du ut som liten?Jeg vet at jeg ikke har forandret meg spesielt mye, bare gni det inn ja. Jeg hater dere.

Post et bilde hvor du er gladPost et bilde hvor du er sint
Post et bilde du selv likerPost et bilde du selv ikke likerPost et bilde hvor du er sjarmerende
Fant ingen, er aldri det.

Post et bilde hvor du ikke er fult så sjarmerendePost et bilde du forbinder med lykkePost et bilde du forbinder med ulykkePost et bilde av en grimaseHvorfor sier noen at du er følelsesløs?
Vet ikke, du får spørre dem selv.

Er du det?
Som jeg har sagt til dere tidligere, jeg er et menneske. Jeg har følelser, selv om jeg ikke ofte uttrykker alle.

Hva føler du egentlig?
Om hva/hvem?

Hahahah du er en lusen sjåfør... like greit du strøk. Artig å være byens løstøs?
Hahahah til deg og. Du har da ingen som helst grunnlag for å kunne kalle meg en "lusen" sjåfør, kjørelæreren sendte meg ikke til oppkjøring fordi jeg ikke kan kjøre. Han gjorde det fordi han mente jeg fortjente lappen og at jeg var klar. Du har garantert ikke lappen selv, eller så er du sjalu. Stikk å tenn på deg selv. Jeg er garantert ikke noe mer løs enn det du er.

Angrer du på noe? Hvis ja, hva?
Alle mennesker gjør feil, alle har ting de angrer på, noen mer, noen mindre, ingen er perfekte. Jeg har gjort mange ting i livet mitt som jeg ikke burde, og sagt mange ting jeg ikke burde. Hver søndag angrer jeg foreksempel på all alkoholen jeg inneholdt kvelden før.

Gleder du deg til og bli ferdig med vidergående?
Det gleder jeg meg veldig til.

Hvor jobber du?
Aktiv hverdag.

Hvem er de beste vennene dine?
Gidder ikke nevne navn, om du er en av dem vet du det selv.

Hva gjør du på fritiden?
Jobber, trener, er med venner, slapper av og BLOGGER.

Hvorfor blogger du?
Fordi å fylle dagen din med noe spennende.

Liker du din egen kropp?
Er det et lurespørsmål?:P

Har du noen ting du villet fikset på med plastisk kirurgi?
Nei. Trenger jeg det kanskje?

Gutter med brunt eller blondt hår?
BRUNT! Helt blondt/hvitt hår er ekkelt.

Har du NOEN gang hatt en gutt som liker deg?
Håper og tror da det.

Har du kysset en gutt før (på munnen)?
HEHE, nei:P gleder meg til det skjer, er så klar.

Er du frekk mot vennene dine?
Nei, ikke med vilje hvertfalllll.

Er du en god venn?
Den beste i hele verden, syntes så synd i deg som ikk er er venn med meg.

Hvem er the love of your life?
Alt jeg vet er at det ikke er deg.

Kan du ikke legge ut noen spotify-spillelister?
Jo, hadde jeg bare visst hvilken musikk du vil ha.

Hva liker du å spise til middag?
Forskjellig da, men taco er best.

Når hadde du sist en du var forelsket i?
Hmm.. En stund siden. Blir oftere betatt enn forelska.

Hva liker du å se på tv?
Frustrerte fruer og paradise.

Syntes du virkelig synd i deg selv hele tiden?
Ikke hele tiden, men ofte, har jo slike lesere som deg.

Tar du mye solarium?
Hva faen tror du? Nei.

Hvorfor så ironisk?
Fordi det er sånn jeg er.

Bruker du parfyme?
Ja.

Hvor mange par joggesko har du?
15-20 par kanskje.

Hvorfor så fin?
Spør mamma.

Fikk du et påskeegg i år?
Fikk ikke bare ett, jeg fikk tre. Et av mamma, et av bestemor og et av tante. Hurra.

Hva ville du gjort om du var sammen med en skikkelig sinnsyk gutt?
Jeg ville ikke vært med han om han var skikkelig sinnsyk.

Hvor ofte drikker du alkohol?
Ofte nok.

Beskriv drømmeutseendet til gutten du vil ha?
Mørkt hår, solbrun, pen klesstil og ikke tynn.

Hvor høy er du? hva veier du? hva er din bmi?
Jeg er 158-160cm høy, jeg veier 350kg, bmi'en får du selv regne ut.

Liker du kroppen din?
Missliker den ikke.

Liker gutter kroppen din?
Om du er jente var det spørsmålet utrolig ekkelt, og om du er gutt vet du vel svaret selv.

Har du noen gang slanket deg veldig?
Nei.

Har du prøvd røyk?
Aldri.

Får du lov å drikke av dine foreldre?
Jeg er 18 år.

Hva skal du i sommer?
Jentetur og Jobbe.

Nevn 5 ting du må gjøre i løpet av en dag?
Ta pillen min, vaske meg(helst dusje!), bytte linser, spise og facebook.

Hva gjør du om søndagene?
Ligger i fosterstillig i senga og håper at rusen skal gå ut av kroppen.

Hvor ofte dusjer du?
Hver dag ca

Spiser du ofte iskrem?
Ofte nok.

Hvilken sang/sanger minner deg om sommeren ?
summah <- trykk der.

Skal du til Syden i sommer? hvis du skal så hvor ?

Vet ikke om det blir det likevell, alle jentene er så usikre, og noen vil dra andre steder enn det vi hadde planlagt, så tar det som det kommer.

Vis solbrillesamlingen din ;)
Hvor mange par sko har du?
40-45 par kanskje.

Hva er ditt favorittplagg?
"Den lille sorte" :) funker ALLTID.

Favoritt sminkemerke?
Det er så forskjellig, Dior kanskje.

Hvilken mat liker du best?
Den jeg selv lager, verdens beste kokk.....

Hva liker du best å drikke?
Melk!

Favorittlandet ditt?
Spania.

Blir du ikke lei av å drikke så mye alkohol?
Er dritt lei.

Har du vært på sykehuset det siste året? Hvorfor?
LOL

Skal du i rensåsen natt til 1.mai?
Ja, går da ut i fra det:P

Koch eller city nord?
? :P city nord.

Hvor i Bodø bor du?
Huuuunstad.

Hvor vil du bo?
Ikke i Bodø.