tirsdag 3. februar 2009

En fin dag!

Idag har jeg jobbet, fikk utrolig mange positive tilbakemeldinger på jobb idag. En av de ansatte påpekte at jeg alltid var så fin, og det var jo litt smigrende, en bruker fortalte at jeg hadde reddet dagen hennes med mitt gode humør, og det er jo også smigrende. Har vært på skolen og vært sammen med min beste vennine Fije. Vi har vært på kino og sett filmen "Sammen", det var en trist film, men litt rar også.
En familie gleder seg til å dra på ferie. På veien blir de utsatt for en ulykke og livet blir brått og uventet snudd opp ned. Dette er en historie om hva som skjer med en far og et barn som mister den de elsker aller høyest. Hvordan takler de sorgen og tilpasser seg den nye hverdagen?



Bestillte en ny veske idag fra en nettbutikk som kommer i posten i løpet av 14 dager, gleder meg veldig.